Thursday, December 3, 2009

IN THE END MY ♥


这是你离开我的第11个月
11月说长不长
说短不短的
可是我还是要谢谢你曾经爱过我
也谢谢你给过我一个刻苦铭心的爱情
是你让我在爱情里学会了珍惜这两个字
你应该会觉得我烦吧
我是时候对你说再见了
我也不知道在什么状况下对你没有什么感觉了
自己也没有答案
对你来说是件好事
可是...
那天当老师问起我们的事时
我....
有种想哭的感觉
是不是我忘记不了我们的感情
应该不是吧
我现在已经会拿得起放得下了
Our Love End by Today
I can honestly tell you i don't have feel already
don't know start from when...
i also don'r know..
maybe is a good deed for you
Now...
Is Time to say good bye
to you
to our pass relationship..
Thank forgiving me an unforgetable love..
let me love so deeply
Thank..
IN THE END MY LOVE

No comments: